Tips voor je Ondernemersprofiel

  • Jouw account

Een match komt altijd van twee kanten. Het gaat er dus niet alleen om wie jij zoekt, maar ook om wie de ander zoekt. Voor beide personen geldt dat je toegevoegde waarde in elkaar ziet en in de samenwerking. Geef daarom aan welke specifieke competenties (kennis, vaardigheden, netwerk, persoonskenmerken en motivatie) jij hebt die van toegevoegde waarde (kunnen) zijn voor het betreffende bedrijf.

Wees overtuigend naar de ander toe dat je deze competenties ook echt bezit. Een overzicht van je werk- of ondernemerservaring, voltooide opleidingen en waardevolle referenties die jouw competenties beamen helpen daarbij. Het toevoegen van deze informatie is dus zeker geen overbodige luxe. 

Je ondernemersprofiel maak je bijzonder sterk als je ook in eigen woorden omschrijft wat jou een interessante en waardevolle zakenpartner maakt. Hiermee kun je het verschil maken tussen een profiel met de juiste achtergrondinformatie en een wervend profiel dat een kandidaat zakenpartner ernaar doet 'verlangen' om jou te ontmoeten.

Delen

Reacties (0)

Log in om een reactie te plaatsen